Friday, August 8, 2014

The Mot'Art Shop is Now Open

.




Since I started the Mot'Art Journal back in 2009, you have been so many all around the World to follow and share my passion for beautiful Motorcycles and more generally for what is "Beauty" to my eyes, including Architecture, Surfing, Photography and Art ...

Today, your Mot'Art Journal Shop is open. You will find here one of a kind T-Shirts exclusively designed & made for all the motorcycles lovers, whether of American, European or Japanese trends, all printed in Biarritz in the Basque Country. In the Accessories and Vintage collection, I selected unique pieces of everything what I like collected for you worldwide.
I hope you will enjoy and most of all, Ride your life Safe.

Depuis que j'ai commencé le Mot'Art Journal en 2009, vous avez été si nombreux dans le Monde entier à suivre et partager ma passion pour les belles motos et de manière plus générale pour tout ce qui est beau à mes yeux, l'Architecture, le Surf, la Photo, l'Art ...
Aujourd'hui votre Mot'Art Journal Shop est ouvert. Vous y trouverez des T-Shirts déssiné et fabriqué pour tous les amoureux de belles motos qu'elles soient d'origine Américaine, Européenne ou Japonaise, tous imprimé à Biarritz au Pays Basque. Dans la section Accessoires et Vintage, j'ai sélectionné des pièces uniques de tout ce que j'aime rassemblées pour vous dans le monde entier. J'espère que vous aimerez, mais plus important que tout, Ride your life Safe.

No comments: